کمیته انضباطی طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها
سرخط خبرها

صمدی: انتقادات به نیان را می‌پذیرم | در بازی‌های خارج از خانه ضعف داریم

  • کد خبر: ۱۴۵۵۶۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
صمدی: انتقادات به نیان را می‌پذیرم | در بازی‌های خارج از خانه ضعف داریم
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: مقداری در بازی‌های خارج از خانه دچار مشکل هستیم، امیدوارم برای این مشکل راه‌حلی پیدا کنیم. باید فکری به حال وضعیت نیان کنیم تا در بازی‌های خارج از خانه نیز بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حامد صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان بیان کرد: بازی در سالن غیراستاندارد مخابرات شهر اصفهان کمی سخت است. برخی از تیم‌های دیگر لیگ برتر در این سالن نیز به مشکل خورده بودند، اما این موضوع دلیلی بر باخت نیان نمی‌شود.

وی ادامه داد: چند بازیکن نیان در پست‌های حساس تیم روز خوبی نداشتند. با توجه به اینکه روز ما نبود، اما بازی ۵ گیمه شد و علی‌رغم اینکه می‌توانستیم پیروز بازی باشیم در این دیدار شکست خوردیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد یادآور شد: اگر برای بازیکنان جوان تیم مشکلی به وجود آید توقعی از آنان وجود ندارد، اما بازیکنان باتجربه نیان آمادگی بازی‌های گذشته را نداشته و نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. البته این اتفاقات در والیبال طبیعی است که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

صمدی با اشاره به ۸ شکست نیان در بازی‌های خارج از خانه، خاطرنشان کرد: هر تیمی از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را می‌برد. همانطور که نیان در مشهد از شرایط میزبانی خود به نحو احسن استفاده می‌کند، سایر تیم‌ها نیز از شرایط میزبانی خود بهره می‌برند. در شهر‌های حریف نتیجه گرفتن قاعدتا سخت‌تر است. مقداری در بازی‌های خارج از خانه دچار مشکل هستیم، امیدوارم برای این مشکل راه‌حلی پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه انتظارات از نیان با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه‌ای همچون موسوی، بهبودی و رحمانی زیاد است، عنوان کرد: بازیکنان باتجربه خوبی داریم، اما نیان تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. تیمی که در ابتدای فصل بسته‌ایم فقط از بازیکنان باتجربه تشکیل نشده است. باید فکری به حال وضعیت نیان کنیم تا در بازی‌های خارج از خانه نیز بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: اگر به سایر نتایج دیگر دقت کنید متوجه خواهید شد که تیم هراز آمل مقابل تیم جوان سایپا به مشکل خورده بود و به زحمت توانست سایپا را شکست دهد. انتقادات به نیان را می‌پذیرم، نتایج تیم ما در بازی‌های خارج از خانه باید کمی بهتر باشد، چرا که در پلی‌آف که دیگر جای آزمون و خطا نیست و دیگر در آن مرحله فرصت اشتباه کردن نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->